Stadtkewitz CDU-Politikus a berlini IPAHB szervezet tüntetésén az Ahmadiyya szekta mecsetje ellen arról beszél, ami több millió németnek nyomja a lelkét. A mai német társadalmi viszonyok között a fenti beszéd megtételéhez bátorság, civil kurázsi is szükséges.
A beszéd sarakalatos pontjai:
Stadtkewitz megemlíti, hogy a mecsetek építőinek fő célja az európai szabadságot a sáriával felcserélni. A mecsetek egyúttal a sikertelen integráció jelképei, amiért (is) el kell őket utasítani.
Ezekben a mecsetekben ugyanis a társadalmaink, demokráciánk és életvitelünk ellen szóló beszédeket tartanak, visszamaradott és veszélyes tradíciókat tanítanak. Stadtkewitz azonban nem a terrorizmusról beszél.
Az egyes ember, aki integrálódni akar, képes az integrációra, azonban másként van ez az iszlámmal. Az iszlám Európába nem integrálható. Az iszlám egy politikai vallás, politikájnak céljai az európai alkotmányok alapvetéseivel nem összeegyeztetők.
Nem elfogadható, hogy mai társadalmainkban gyermekeket olyan eszmerendszerben nevelnek fel, amely kötelező érvénnyel a társadalmunkkal való összeütközésre buzdít, lásd a nő helyzete, a nemek közti egyenlőség, a más vallások elutasítása.
Stadtkewitz ezután felsorol néhány németországi muszlim gettót, ahol a "lakosok" a német lányokat rendszeresen "disznóhúszabáló kurváknak" nevezik. Ezek a lakosok soha nem fognak a német társadalomba integrálódni, nem tették ezt szüleik sem, nem teszik ők sem.
Aki azonban ezeket a problémákat felhozza, egyből szélsőjobbosként ítélik el.
Stadkewitz zárógondolata a beszédben, hogy nem hagyja magának egy egykori 68-as kábítószer-junkie-tól megmondani, hogyan működik a világ, és igenis ki kell mondani azokat a problémákat, foglalkozni kell azokkal az európa-ellenes eszmékkel, melyeket például az Ahmadiyya szekta terjeszt, aki a Berlin-Pankow-i mecsetet is építi.
A beszéd sarakalatos pontjai:
Stadtkewitz megemlíti, hogy a mecsetek építőinek fő célja az európai szabadságot a sáriával felcserélni. A mecsetek egyúttal a sikertelen integráció jelképei, amiért (is) el kell őket utasítani.
Ezekben a mecsetekben ugyanis a társadalmaink, demokráciánk és életvitelünk ellen szóló beszédeket tartanak, visszamaradott és veszélyes tradíciókat tanítanak. Stadtkewitz azonban nem a terrorizmusról beszél.
Az egyes ember, aki integrálódni akar, képes az integrációra, azonban másként van ez az iszlámmal. Az iszlám Európába nem integrálható. Az iszlám egy politikai vallás, politikájnak céljai az európai alkotmányok alapvetéseivel nem összeegyeztetők.
Nem elfogadható, hogy mai társadalmainkban gyermekeket olyan eszmerendszerben nevelnek fel, amely kötelező érvénnyel a társadalmunkkal való összeütközésre buzdít, lásd a nő helyzete, a nemek közti egyenlőség, a más vallások elutasítása.
Stadtkewitz ezután felsorol néhány németországi muszlim gettót, ahol a "lakosok" a német lányokat rendszeresen "disznóhúszabáló kurváknak" nevezik. Ezek a lakosok soha nem fognak a német társadalomba integrálódni, nem tették ezt szüleik sem, nem teszik ők sem.
Aki azonban ezeket a problémákat felhozza, egyből szélsőjobbosként ítélik el.
Stadkewitz zárógondolata a beszédben, hogy nem hagyja magának egy egykori 68-as kábítószer-junkie-tól megmondani, hogyan működik a világ, és igenis ki kell mondani azokat a problémákat, foglalkozni kell azokkal az európa-ellenes eszmékkel, melyeket például az Ahmadiyya szekta terjeszt, aki a Berlin-Pankow-i mecsetet is építi.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése