2007. március 29., csütörtök

Elhatárolódás

Mint megtudtam Ben-G blogján, egyes értelmi fogyatékos kretének azzal szórakoztak, hogy a nevemben (és az iszlámot kritizáló többi társam nevében) egyes fórumokon a mi nevünket és oldalcímünket felhasználva írtak be szélsőjobb és egyéb radikális hangnemű kommenteket. Ezúton határolódom el mindezektől a radikális kijelentésektől, melyek esetleg más blogokon előfordulnak a nevemmel. Ugyanúgy, mint az már a korábbi bejegyzésekből is lejöhetett, mindenféle szélsőjobb eszmerendszertől is egyértelműen elhatárolódom!
Itt jegyzem meg, hogy én "friedrich" néven csak az erről az oldalról is elérhető blogokba kommentelek, azaz a "napidzsihádba", a "friend of liberty"-be, valamint a "molcsa"-blogba. Minden egyéb blogon friedrich néven megjelenő komment nem tőlem származik!

A kreténeknek megköszönhetjük, hogy hozzájárultak az iszlám kritikájának lejáratásához, és hiteltelenebbé tételéhez. Talán elgondolkodhatnak rajta, hogy ezek után minden egyes muszlimok által megerőszakolt nő, minden egyes megkövezett ártatlan, és minden az iszlám nevében elkövetett bűncselekmény kicsit az ő lelkükön is szárad. Mindenesetre hozzájárultak ahhoz, hogy az iszlám előretörhessen Európában, veszélyeztetve a mi társadalmunkat.

Gondolom jó poén volt egy kocsmaasztalnál történő csevejhez. A Szegedi Egyetem szociológus- hallgatóiról van szó. Azért tartottam fontosnak az intézmény nevét is leírni, mert számomra érthetetlen, hogy egy neves egyetemre hogy kerülhetnek be ilyen értelmi fogyatékos kretének, akik ráadásul nemcsak hiteltelenné teszik a mozgalmat, de veszélybe sodorják mindazok életét, akik részt vesznek az iszlám kritikájában.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szociológus-hallgatók? Ráadásul Szegedről? Ez komoly? Honnan tudod? Csak azért kérdezem, mert én is ott végeztem.

Friedrich írta...

hát ha megnézed ben-g fórumait, akkor ott ment az "észosztás" erről... szerintem mondjuk kamu, de azért biztos ami biztos, feltettem ezt a megjegyzést...

kicsit azért átlépték a határt a tisztelt hallgatók... és egyébként meg kár az egyetemért, hogy ilyen hírbe hozza őket néhány idióta...

szerintem a szándékos provokációnak és manipulációnak ugyanis semmi köze a szociológiához... állítólag valami házidolgozathoz akartak "noenácikat" keresni, nomármost ezt úgy oldották meg, hogy feljöttek a ben-g lapjára, és mindenkit lenáciztak, meg megfenyegettek... otthon a gép mögül...
remélem nem ez a szociológia jövője... ezek csak néhány kretén voltak, de mondom, mivel ki tudja mi mindent csináltak még, jobbnak látom feltenni a sztorit...

Névtelen írta...

Jól tetted. Egyébként meg nem kell velük foglalkozni. Majd kinövik.